De 3 samarbejdende tennisklubber har efter det velbesøgte informationsmøde om tennishallen, været samlet og kigget alle de gode input vi fik igennem.

Vi har nu flere emner I skal vide noget om. Det vigtigste er:

  • I kan nu indsende jeres ønsker til banetider, og læse mere om principperne der er tilknyttet. I skal benytte skabelonen som I finder på klubbens hjemmeside.
  • I kan læse om hvilke tiltag vi har ændret siden vores informationsmøde.
  • Hvordan ser belægningen ud for tennishallen - se oversigt nedenfor. 
  • Deadline for indsendelse af ønskede banetider er 30. august 2019.

Resultatet af denne dialog er, at der det bliver muligt at booke 1 eller 2 timer forudsat man er mere end 4 medlemmer. Vi har også kigget ind i området med erstatningstimer. Fremgangsmåden er 100% manuel og ærlig selvbetjening iblandt medlemmerne. Det fungerer ved at man minimum 24 timer før sin spilletid kan afmelde sin banetid og konvertere den til et klip. Dette klip har man nu "i banken" og kan benytte dette senere på en vilkårlig ledig bane.  

Klubbernes fælles ønske er at få så stor en udnyttelse af hallen som muligt til glæde for alle medlemmer. De erfaringer som der kommer de første år vil vi benytte konstruktivt og foretage nødvendige tilpasninger.

Det betyder, at vi har brug for jer medlemmer til at bidrage med ideer, tanker eller forbedringstiltag. I har derfor mulighed for at sende en mail til klubberne på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

 

Skabelon for banebookning

 

Når du har downloadet Word dokumentet med booking skabelonen er det skrivebeskyttet. For at gøre det skrivbart skal du trykke på knappen "Enable Editing" i Word, som vist nedenfor.

 

Bedste Tennishilsner

TAK-Tennis

LUI tennis, http://www.lui.dk/iul/tennis/

Blovstrød tennisklub, https://www.btk-tennis.dk/

Allerød tennisklub, http://www.alleroed-tennisklub.dk/

 

 

Live tennis resultater indenfor ATP, WTA og andre turneringerhttps://www.flashscore.dk/tennis/